Wednesday, April 2, 2008

i don't care 'bout that

är på jobbet toktidigt igen. vilket betyder att jag får gå hem kvart över två idag, vilket är lyx i omåttliga mängder. och alla måsten är avklarade. fyfan vad skönt. äntligen får jag ha lite ledigt. jag ska cykla hem, äta paj och spela guitar hero. eller läsa klart "gate to women's country", eller fixa med hemsidan och dricka kaffe. eller kolla på star trek.. eller ta igen sömn från förra veckan och helgen..

jobbar och lyssnar på playlisten som jag roade mig med att komponera igår, i en paus från java-boken som började bli farligt sövande. denna ggn är temat "2 låtar från varje artist/band i musik-mappen". annars är det mest hole nu. och buddy holly med weezer. (som jag aldrig fastnade för när det begav sig, konstigt nog. nu däremot.)
--

jag undrar hur det kommer se ut om ett halvår. det är en del stora beslut som är ute svävar nu som kommer göra stor skillnad för hur livet kommer te sig senare. det ligger inte hos mig dock, jag har redan bestämt mig. är tålmodigt otålig.

No comments: