Monday, May 21, 2007

..about them giffles 'n' stuff

borde läsa Porr, horor och feminister och arbeta med recensionen, men det går inte. varje gång jag tar upp den kommer jag på ngt annat som absolut måste göras. te, telefonsamtal till jenny, diska, kolla mail eller uppdatera last.fm trots att jag redan vet vad jag lyssnar på (doh!). hade jag haft en dammsugare hade jag städat.

boken är jätteintressant - problemet är att jag har för mkt åsikter om innehållet. det tar sån jävla tid att läsa när man skriver en halv a4 efter varje mening. hur ska det kunna bli en recension på två och en halv sida?

nej, problemet är helt enkelt att jag är lat och oförmögen att avsluta ngt flera dagar innan deadline. det blir mer och mer uppenbart att jag måste vara stressad och ha yxan flåsandes i nacken för att orka prestera. det är sorgligt. verkar inte som om alla föreläsningar om outnyttjad potential genom åren har fått ngn som helst inverkan.

No comments: