Thursday, June 7, 2007

insomniac

trött.
låg och vände och vred mig i 3 - 4 h igår natt innan jag lyckades somna. sen drömde jag mardrömmar och vaknade stup i kvarten. det blir mer och mer tydligt att mina sömnproblem till stor del beror på brist av rutiner, ngt som jag aldrig trodde jag skulle erkänna. speciellt inte med tanke på att det är den förklaringen mamma försökt pracka på mig sen det började för 8 år sedan. men det verkar som om det stämmer. brist på rutiner och ångest inför framtiden.

--
jag har en ny älskling.
ledsen joanna russ, det är inte dig det är fel på, det är bara det att germaine greer är lite, lite bättre. the female man kommer alltid ha en speciellt plats i mitt hjärta, men the female eunuch är sjukt bra. jag får gåshud av att bara titta på den.

nu ringde mobilen och påminde mig om att jag ska ta med mjölk till kaffet till parkhänget med a och a. time to go.

No comments: