Tuesday, June 17, 2008

somnade på mållinjen

var precis och hämtade en kopp choklad, för att vakna till lite. är sjukt trött, med tidig morgon igår och för få timmars sömn idag. vi var uppe och diskuterade igenom allt igen, fast nu är det såhär --> <-- långt ifrån ett beslut. det var så nära, så nära att ngt sades igår, men klockan blev för mkt och vi blev för trötta. so close! but so far away. men ikväll, då jävlar ska det bestämmas saker.

det var en sjuk känsla igår, på mitt besök, efter hon tagit ut den. hon gav mig lite tips och sen sa hon lycka till och så gick jag. allt gick så snabbt, till min stora lättnad, och så stod jag där utanför och helt plötsligt var allt annorlunda. en möjlighet som hela tiden var så jävla teoretisk blev, inom loppet av en kvart, väldigt konkret och praktiskt genomförbar. ÄNTLIGEN. det känns jävligt bra.

nu är det lunchrast. so long.

No comments: