Thursday, June 12, 2008

i-landsproblem

åh! det finns inget mer irriterande (sure, men inte just nu, i denna sekunden) än när mina 30 milj (ok, typ 15 st) utforskarfönster hänger sig och jag måste stänga av dem med task managern, för att sen leta upp alla aktuella kataloger IGEN i världens mest röriga katalogstruktur. det tar fan tio minuter, minst! jag som bara ville öppna ett utforskarfönster till, så jag kunde komma åt orderdatan smidigare innan jag testade processen. vad får jag för det? jag måste leta upp alla igen! jag kommer knappt ihåg vilka kataloger jag hade öppna.

satan!
(jag börjar bli mer och mer övertygad om att datorn hänger dem med flit, bara för att den tycker det är dags för mig att börja prioritera lite. ALDRIG! jag tänker fortsätta med mina 42 000 fönster! never give up, never surrender!)

No comments: