Tuesday, March 17, 2009

BF+1

ja, igår skulle bebisen alltså kommit ut.
kom det ngn bebis? NEJ.

det står att en ska passa på att ta vara på den sista tiden, ta det lugnt, vila mkt och göra saker som gör en glad. men jag kan inte vila! jag är glad om jag får fyra-fem h sömn per dygn. jag kan inte ta det lugnt, kroppen är så rastlös och att sitta stilla längre tid än en halvtimme resulterar bara i grym värk i bäckenet/ryggen, eller mördarmyrkrypningar i benen. de flesta sakerna jag tycker om att göra funkar bäst sittande eller liggande, vilket är uteslutet pga ovanstående anledningar. att gå omkring och läsa är liksom inte riktigt samma sak som att mysläsa i soffan. långfikor där en måste ställa sig upp var tjugonde minut är inte heller ngn hit. ngn som har ett bra förslag på en ny hobby som funkar bra stående/gående? (där det finns en toalett nära till hands, så jag kan kissa en gång i halvtimmen)

1 comment:

Ondtomten said...

bada i badkar. då behöver du inte gå på toaletten heller.