Saturday, July 7, 2007

first class riot

kom precis hem från kb. håller på att värma sambal-soppan, hungrig som fan. kvällen har varit helt ok. grab:ade bara tre asses, vilket kanske var lite dåligt, med tanke på att kvällens mission var att grab:a så många pretty boys som möjligt för att ge igen och öva på att objektifiera dem, men vadfan. tre är bättre än noll. jag var för upptagen med att dansa.

det sjukaste var att vi träffade på vår kusin r, som jag inte träffat på över 7-8 år, minst. skumt att det var just ikväll, när vi alla fyra kusiner var där.

fan, hade det gått hade jag lätt kunnat tänka mig att plocka med ngn hem för lite sällskap. var lite sugen. men vadfan, får hålla ut ngra dagar till. och hur lyckat brukar det bli ändå?

det bästa är att jag inte har ngt alls planerat imorgon. jag kan ligga i sängen och vara bakis hela jävla dan om jag vill. fyfan vad skönt.

nu ska jag äta och kolla på angel.
so long.

No comments: